VremPrimaruInapoi: CAMPANIE ELECTORALA "Alegeri locale 2008. Tribuna candidatilor" - Candidatii PSD

miercuri, 14 mai 2008

CAMPANIE ELECTORALA "Alegeri locale 2008. Tribuna candidatilor" - Candidatii PSD

Vasile Mihalache: Vreau să transmit tuturor locuitorilor sectorului 4 că aşa cum, împreună, în cei 4 ani, 2000- 2004, am realizat peste 25 de edificii noi pe care le-am construit, am organizat şi reabilitat toate şcolile din sector. Aşa vom face şi în această nouă perioadă de 4 ani, nou mandat, în aşa fel încât toate şcolile din sectorul 4 să aibă semiinternat, unde elevii claselor I-IV vor rămâne după cursuri şi vor servi masa, se vor odihni o oră, vor face lecţiile cu cadre didactice, vor face sport, muzică, iar când vor veni părinţii seara, îi vor lua acasă, deci nu vor fi lăsaţi cu cheia de gât, vor fi în siguranţă. În felul acesta vom preveni abandonul şcolar, vom preveni tot felul de probleme care se ivesc cu copiii care rămân singuri în faţa blocului. Toate străzile din sectorul 4 vor fi asfaltate la sfârşitul mandatului meu, de asemenea parcările. Eu am proiect de realizare de parcări ecologice foarte ieftine, uşor de realizat, cu costuri minime. Toate aceste lucrurisunt menite să facă mai uşoară şi circulaţia şi să-şi parcheze omul automobilul lângă casa lui, lângă blocul lui. Alte programe se referă la siguranta cetăţeanului, la construirea şi reconstruirea unor pieţe din sector. Spre exemplu, piaţa Big Berceni este cea mai prost organizată. Aceasta va fi reconstruită în întregime. De asemenea, sunt programe legate de construirea de noi locuinţe. Am construit în 2000-2004 220 de garsoniere. Ele nu au fost date în folosinţă de către cei care au urmat. Vom face locuinţe pentru tineret, 600 de locuinţe vor fi date în primii 2 ani. De asemenea, vom face locuinţe pentru situaţii de urgenţă, pentru calamităţi, pentru oameni care au fost daţi afară din case. De asemenea, vom face la marginea sectorului de jur împrejur parcări mari. Acestea sunt spicuiri din programul meu pentru mandatul următor şi pentru toate cele care vi le-am spus acum şi toate cele care se găsesc în proiectul meu. Vă rog ca la 1 iunie să votaţi Vasile Mihalache, primar sector 4, şi PSD în Bucureşti şi sector 4.
[Rador]

Niciun comentariu:

 

Free Web Counters